شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۴۴۹
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۸۳.۵ درصد از واحدهای صنعتی استان بوشهر فعال و ۱۶.۵ درصد غیرفعال هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن بحرینی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به ظرفیت‌های بالای صنایع استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد استان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۳۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در حال حاضر ۴۴۸ واحد صنعتی معادل ۸۳.۵ درصد از آنها فعال و ۸۸ واحد معادل ۱۶.۵ درصد واحدها غیر فعال هستند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: امسال نسبت به فعال‌سازی ‬ ۲۷ واحد صنعتی غیرفعال در استان بوشهر اقدام می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ مورد اشتغال را فراهم سازد.

وی با اشاره به اجرای ۸۳ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از این بین تعداد ۳۶ طرح با اشتغال ۵۰۰ نفر امسال عملیات اجرایی آنها تکمیل و به بهره برداری برسند.

‬ وی ادامه داد: ۴۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال در استان که به دلیل مشکلات با ظرفیت کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند شناسایی شده‌اند که در برنامه‌های سال جاری این سازمان برای حل مشکلات و افزایش ظرفیت تولید قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر